Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση των εργαστηρίων (Ubuntu LTSP, κινητό) και της εφαρμογής Kahoot
Το Γενικό Λύκειο Τζερμιάδων διοργάνωσε την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024 δίωρο επιμορφωτικό σεμινάριο για τους/τις εκπαιδευτικούς με θέματα:
- Τη χρήση του εργαστηρίου πληροφορικής σε περιβάλλον Ubuntu LTSP και την χρήση της εφαρμογής ΕΠΟΠΤΕΣ
- Τη χρήση κινητού εργαστηρίου (tablets) σε σχολική τάξη
- Τη χρήση της εφαρμογής Kahoot (διαδικτυακή πλατφόρμα κουίζ)

Το σεμινάριο έλαβε χώρα στο εργαστήριο πληροφορικής του Λυκείου και συμμετείχαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, καθώς και εκπαιδευτικοί του διπλανού μας Γυμνασίου Τζερμιάδων. Εισηγητές ήταν οι εκπαιδευτικοί του Λυκείου Μάνος Πουλάκης, Πληροφορικός και Μαρία Σαββάκη, Βιολόγος. Το σεμινάριο είχε εργαστηριακό χαρακτήρα και οι εκπαιδευτικοί δούλεψαν απευθείας στους υπολογιστές του εργαστηρίου, εφαρμόζοντας ό,τι συζητήθηκε.

Το σεμινάριο εντάσσεται σε μια σειρά επιμορφωτικών δράσεων που σχεδιάζονται για το τρέχον σχολικό έτος 2024-2025 από το Λύκειο Τζερμιάδων.